آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران

ساخت وبلاگ

تکنولوژی کفش های نایک

nike footwear technology

 

 

تکنولوژی کفش های نایک  : 

 

 

تکنولوژی های بکار رفته در کفش های نایک به شرح ذیل می باشد.

 

تکنولوژی   Nike Air

در این تکنولوژی کیسه ای در پایینِ کف میانی کفش، زیرِ قسمت پنجه و یا در زیر هر دو قسمت تعبیه می شود. این کیسه با هوای تحت فشار پر شده و با اینکه مقاومت بسیار بالایی دارد، از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است.

هدف از تعبیه Nike Air  کاهش فشار ضربات وارده ناشی از راه رفتن، دویدن و یا پرش بر روی سطح زمین می باشد. بعد از جذب ضربه این کیسه سریعا شکل و حجم قبلی خود را بدست آورده و برای ضربات بعدی آماده می شود.در کفش Nike Air Presto از این تکنولوژی استفاده  شده است.

 

مزایای استفاده از تکنولوژی Nike Air  :

  • وزن سبک
  • انعطاف پذیری
  • ضربه گیری ( آسیب نرسیدن به تاندون ها و مفاصل)
  • دوام بالا

    

 منبع : تکنولوژی کفش های نایک

 

 

 

 

ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : نایک,تکنولوژی,سایت ورزشی,ورزش,ورزشی,کفش,کفش نایک, نویسنده : osport osport بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 5:01

انتخاب کفش ورزشی مناسب

انتخاب کفش ورزشی مناسب

 

کفش ورزشی یکی از مهمترین لوازم ورزشی است.

کفش ورزشی یکی از مهمترین لوازم ورزشی است که خریداری می کنید، بسیار ضروری است که انتخاب درست داشته باشید. کفش های متفاوت به طریق مختلفی پای شما را ساپورت می کنند. این بدین معنی است که استفاده از یک نوع کفش ورزشی برای همه ورزش ها مناسبپای شما نیست. برای مثال کفش فوتبال یا کفش تنیس را برای دو استفاده نکنید.

مایک اونیل(Mike O'Neill) متخصص درمان امراض پا، عقیده دارد: دردهای شدید مفصل ران و زانو، کمر درد، التهاب تاندون آشیل، درد ساق پا، مجروح شدن پنجه پا و تاول های دردناک، بعضی از علائمی است که در افراد با پوشیدن کفش های نا مناسب ظاهر می شود. متأسفانه %655 از زنان و مردان ورزشکار غیر حرفه ای، کفش های نامناسب با رشته ورزشی منتخب خود می پوشند. کفش ورزشی یکی از مهمترین تجهیزاتتناسب اندام است که شما خریداری می کنید و عوض کردن کفش نامناسب از صدمه دیدن شما جلوگیری می کند.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : ورزش,ورزشکار,سلامتی,کفش,پا , فوتبال ,تنیس, پیاده روی ,کوهنوردی ,بسکتبال, نویسنده : osport osport بازدید : 34 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:57

فواید ورزش برای کودک مبتلا به اوتیسم

فواید ورزش برای کودک مبتلا به اوتیسم

 

ورزش می تواند آمادگی جسمانی کودک مبتلا به اوتیسم را افزایش داده، آرامش را به کودک برگرداند.

همه ما فواید ورزش را می دانیم. ورزش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، فشار خون و دیابت را کاهش می دهد. ورزش در داشتن وزن ایده ال کمک کننده است. استرس و ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد و به طور کلی احساس ما را از خوب بودن بهبود می بخشد. اما آیا ورزش می تواند بویژه به کودک مبتلا به سندرم آسپرگر و اوتیسم کمک کند؟ نتایج تعدادی از تحقیقات نشان می دهد که به راستی ورزش به کودک با اختلال اوتیسم و سندرم آسپرگر کمک می کند.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : فواید ورزش ,کودک مبتلا به اوتیسم ,سندرم آسپرگر, سندروم ,اوتیسم ,کودک ,ورزش ,ورزشی ,سایت ورزشی, سندرم, نویسنده : osport osport بازدید : 46 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:55

حقایق شگفت انگیز درباره کریستیانو رونالدو

 

حقیقت هایی درباره زندگی رونالدو که کمتر کسی آن ها را می داند.

کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان محبوب فوتبال در تاریخ است. کریستیانو رونالدو"CR7" برخی رکوردهای شگفت انگیزی را در طول زندگی حرفه ای خود در فوتبال به وجود آورده است. بعد از انتقال رونالدو به باشگاه اسپانیایی رئال مادرید، رونالدو زندگی حرفه ای خود را دست نیافتنی کرده است. در این مطلب قصد داریم برخی حقایق شگفت انگیز در باره کریستیانو رونالدو در طول فوتبال حرفه ای او بیان کنیم.

 

نام رونالدو در تاریخ فوتبال خیلی پرطرفدار است. اما نام "رونالدو" به این علت انتخاب نشده است. انتخاب این نام به دلیل علاقه پدرش به یک هنرپیشه و همچنین رئیس جمهور ریگان بوده است. پدر "رونالدو" طرفدار چهلمین رئیس جمهور ایالات متحده از سال 1989-1981 ،رونالد ریگان، بوده و نام "رونالدو" به این علت انتخاب شده است. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو نام کامل "رونالدو" است. اما با نام کریستیانورونالدو شناخته می شود. CR7 نام مستعار دیگر رونالدو است.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : ورزش,فوتبال,ورزشکاران,رئال مادرید,رونالدو ,ورزشی ,فوتبالیست ,فوتبالی, ورزشکار,سایت ورزشی , نویسنده : osport osport بازدید : 40 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:53

دلایل ثروتمندی رئال مادرید

دلایل ثروتمندی رئال مادرید

 

رئال مادرید به پرداخت هزینه های گزاف برای اضافه کردن به لیست کهکشانی های خود ادامه می دهد. اما چگونه تیم رئال مادرید اینقدر ثروتدارد؟

بیکاری در اسپانیا 26 درصد است. بدهی بانک های اسپانیایی تقریبا با تولید ناخالص داخلی سنگاپور برابر است. در این اوضاع بد اقتصادی رئال مادرید درآمد خود را افزایش داده و اخیراً به عنوان با ارزش ترین باشگاه در جهان فوتبال نامیده می شود. چگونه باشگاه رئال مادرید با این وضعیت بد اقتصادی مخالفت می کند و برخلاف بقیه جامعه ثروت زیادی بدست می آورند.

بعد از قرارداد جیمز رودریگز، روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، رئال مادرید در حدود 265 میلیون یورو برای جیمز رودریگز، رونالدو، گرت بیلدر فصل نقل و انتقالات هزینه کرده است. در حدود 20 میلیون یورو بیشتر از هزینه ای که تیم آژاکس از سال تأسیس خود، 19000، تا به حال کرده است. حتی تکان دهنده تر اینکه، هزینه انتقال جیمز رودریگز از مجموع هزینه تیم های آلمریا، ویارئال، اسپانیول، الچه، سلتاویگو، اوساسونا، گرانادا، وایادولید، لوانته، ختافه، وایکانو، رئال بتیس، مالاگا و سن سباستین در فصل نقل و انتقالات بیشتر بوده است. برای این هزینه های نجومی این همه درامد از کجا می آید؟

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : ورزش,اقتصاد,ثروت,رئال مادرید, رئال, ورزشی ,سایت ورزشی, فوتبال, فوتبالیست ,فوتبالی , نویسنده : osport osport بازدید : 53 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:51

دوپینگ در ورزش

Doping

 

در این مطلب به معنی دوپینگ، چرا دوپینگ یک موضوع داغ است، انواع دوپینگ و چه کارهایی برای برخورد با آن انجام شده است می پردازیم.

دوپینگ در ورزش: دوپینگ چیست و چگونه باید با آن برخورد کرد؟
موضوع دوپینگ مدت هاست که مورد بحث قرار گرفته است، اما دوپینگ دقیقا چیست؟

دوپینگ چیست؟

دوپینگ به معنای مصرف مواد غیر قانونی توسط ورزشکاران به منظور بهبود عملکرد آن هاست. پنج گروه از داروهای ممنوعه وجود دارد که مهمترین آن ها محرک ها و هورمون ها هستند. مصرف این داروها برای سلامتی خطرناک است و همچنین توسط نهادهای حاکم ورزشی ممنوع شده است. به گزارش آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا، مواد و روش هایی ممنوع می شوند که حداقل دو یا سه معیار زیر را داشته باشند: عملکرد را بهبود بخشند، برای سلامتی ورزشکار تهدید باشند، روح ورزش را نقض کند.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : دوپینگ ,ورزش,دوپینگ چیست ,ورزشی, سایت ورزشی, غیرقانونی ,دارو, نویسنده : osport osport بازدید : 39 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:49

کراس فیت برای کودکان

کراس فیت برای کودکان

 

کراس فیت کودکان، روشی برای آموزش کراس فیت گلسمن(Glassman) به بچه های 3 تا 18 سال براساس اصول مکانیک، سازگاری و سپس شدت است. کراس فیت کودکان بر تحرک بالا در سنین کودکی و نوجوانی تأکید دارد.

کراس فیت مکانیک خوب را به سواد فیزیکی تبدیل می کند، عملکرد ورزشی را افزایش می دهد و صدمات ناشی ازورزش برای کودکان را کاهش می دهد. حجم وسیعی از تحقیقات دلالت می کند که تمرینات در عملکرد شناختی مفید بوده است. بدین معنی که پایداری مداوم در برنامه، می تواند تأثیر مثبتی بر پیشرفت تحصیلی کودکان داشته باشد. کراس فیت کودکان لذت بزرگی برای همه سنین است و یک تفریح فراگیر، سرگرم کننده و گسترده می باشد . لذت به این معنی که ما یک فعالیت متناوب برای کودکان کم تحرک فراهم می کنیم که نتیجه آن بچه های چاق کمتر و سلامتی بهتر و فراگیرتر برای بچه هاست. به علاوه با توجه به این که مثلا نیازهای دانش آموزان کلاس دوم و کشتی گیران دبیرستانی از نظر درجه و نوع متفاوت است و با در نظر گرفتن سن، سطح تجربه، و حالت های مختلف از رشد و بالندگی، برنامه های متنوعی در یک کلاس پر از بچه را می توان پیدا کرد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : کراس فیت, کودکان, شدت,تمرینات ,قدرتی, چاقی,لاغری, کاهش وزن ,ورزش, ورزشی, نویسنده : osport osport بازدید : 39 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:46

 

کراس فیت چیست؟؟؟

کراس فیت یک رژیم تناسب اندام است که توسط جرج گلسمن Greg Glassman در طی چند دهه توسعه داده شد. گلسمن اولین شخصی بود که تناسب اندام را به روش قابل اندازه گیری و معنی دار تعریف کرد: افزایش تمرین در زمانی طولانی و حوزه های معین. سپس گلسمن برنامه ویژه ای را برای بهبود سلامتی و تناسب اندام طراحی کرد.

 

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : کراس فیت,تناسب اندام, بدنسازی, مدرن, تمرین شدید,سلامتی, قدرتی , هوازی,ورزش, ورزشی, نویسنده : osport osport بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:44

 

تناسب اندام زندگی شما را بهبود می ­بخشد

هنگامی که درباره عادت­ های افراد موفق مطالعه می­ کنیم، تناسب اندام و اهمیت­ دادن آن­ها به سلامتی از مهمترین عادت­ هاست. اینکه ما چه احساسی داریم، چطور استراحت می­ کنیم، چه مقدار انرژی داریم و به طور کلی سلامت ما، بر تمام زندگی ما تاثیرگذار است.

اگر شما یک سبک زندگی فعال را می­ خواهید، غذاهایی با ارزش تغذیه­ ای بالا بخورید. اگر می­ خواهید بر کار تمرکز داشته باشید، باید استراحت کافی داشته باشید. اگر می­ خواهید با بچه­ ها وقت بگذرانید، باید بدن خود را قوی نگه دارید. اگر به دنبال موفقیت در کار، احترام در روابط و میل به دنبال کردن آرزوهایتان هستید، سلامت فیزیکی شما باید در اولویت باشد.

داشتن عادت­ های سالم، درس زندگی، رفاه و خوشی دائمی به ما می­ دهد. هرچه زودتر شروع کنیم، بیشتر با ما عجین می­ شود. حال در اینجا پنج مهارت را معرفی می­ کنیم، که شما با ورزش مداوم می­ توانید بدست آورید.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : ورزش مداوم,رژیم, رژیم غذایی ,لاغری,تناسب اندام,فیتنس,کاهش وزن, ورزش ,ورزشی ,سایت ورزشی, نویسنده : osport osport بازدید : 73 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:42

7تغییری که با آن بیش از 9 کیلو وزن کم می کنید

 

 

پوشیدن لباس پارسال درحالیکه 9 کیلو سبکتر بودید، بسیار هیجان­ انگیز است. چیزی که فورا به ذهن می ­رسد این است که چه وحشتناک است اگر بخواهم وزن کم کنم!

کاهش وزن می­ تواند کمی ترسناک باشد. یک نفس عمیق بکشید. شما می­ توانید! در این مقاله ما به 7 مورد اشاره می­ کنیم که برای رسیدن به وزن مطلوب به آن احتیاج دارید و شما می توانید با آن وزن کم کنید.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : کاهش وزن,وزن مطلوب,رژیم,رژیم غذایی,ورزش,چربی سوزی,ورزشی ,سایت ورزشی , نویسنده : osport osport بازدید : 42 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:40

 

سوزاندن کالری با 10 ورزش ساده در خانه

 

باشگاه لازم نیست ،کارهای ساده در خانه هم می تواند به حفظ تناسب اندام شما کمک­ کند. جینا والف در مقاله خود می ­نویسد:" با انجام تمرینات ساده در خانه مصرف کالری را افزایش داده و خود را قویتر کنید." مجبور نیستید از وسایل ورزشی استفاده کنید و یا حتی سختی بکشید. برنامه روزانه ­تان را تغییر دهید. با 10 ورزش ساده در خانه ( که هرکدام یک دقیقه طول می­کشد ) تا فرارسیدن شب بر روی قسمت­های مختلف بدنتان کار کرده ­اید.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : سوزاندن,کالری,ورزش ساده,خانه,کالری سوزی, چربی سوزی ,چاقی, رژیم ,لاغری, ورزش , نویسنده : osport osport بازدید : 70 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:35

علت درد کف پا هنگام پیاده­ روی

 بسیاری از مراجعان از درد کف پا بعد از بیست دقیقه پیاده ­روی با وجود استفاده از چندین نوع کفش ورزشی مناسب شکایت دارند. آیا عامل  این درد را می­ دانید؟

پاهای شما ساختار پیچیده ­ای دارند. با هر ضربه ­ای که در هنگام ورزش به توپ می­ زنید شوکی به پا وارد می ­شود که به ­ندرت آشکار می ­گرددو زمانی متوجه می شوید که پا کاملا آسیب دیده است. پا 26 استخوان و خیلی بیشتر از آن مفصل دارد.هر مفصل در این ساختار به­ خوبی حرکت می­ کند تا پا عملکرد بدون دردی داشته باشد. استخوان­ های کف پا ضربه ناگهانی را جذب می­ کنند و باعث می­ شوند پاها هم ­تراز بمانند. آنها با چرخش داخلی پا نرم و با چرخاندن پا به سمت بالا سفت می‌شوند.

لایه پوشش فیبری، ساختار کششی-تراکمی کف پا را کامل می­ کند. این پوشش مانع از صاف شدن کف پا می ­شود. این لایه به پنجه قلاب شده ­است، به­ طوری که هنگام پیاده­ روی و دویدن، لایه پوشش فیبری محکم و قوس کف پا ایجاد می ­شود.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : علت,درد,کف پا,پیاده روی,خارپاشنه ,پاشنه ,پا ,ورزش ,ورزشی , علت درد کف پا, نویسنده : osport osport بازدید : 37 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:32

چگونه در خانه بدون تجهیزات ورزش کنیم

چگونه در خانه بدون تجهیزات ورزش کنیم

اگر چه می دانیم در اثر فعالیت بیشتر سالم خواهیم ماند، تلاشی در جهت تخصیص زمانی برای ورزش در زندگی پر مشغله خود نمی کنیم. هزینه باشگاه و وسایل ورزشی ما را از فعالیت منصرف می کند.ما به شما انگیزه لازم  برای تمرین می دهیم. طبق تحقیقاتی که کرده ایم راه هایی برای ورزش پیشنهاد می کنیم که رایگان هستند و می توانید این ورزش ها را در خانه و بدون تجهیزات انجام دهید.

اگر در زندگی خود دنبال کارهایی سخت‌تر از بازی و تفریح باشید، فعالیت بیشتری در طول روز خواهید داشت. اگر چه می دانیم در اثر فعالیت بیشتر سالم خواهیم ماند، تلاشی در جهت تخصیص زمانی برای ورزش در زندگی پر مشغله خود نمی کنیم. هزینه باشگاه و وسایل ورزشی ما را از فعالیت منصرف می کند. ما نمی خواهیم شما را با اعداد و ارقام بترسانیم و یا به شما بگوییم هرچقدر در طول روز ورزش کنید از بیماری دورتر  می‌شوید. شما تمام این مطالب را می دانید. در عوض ما به شما انگیزه لازم  برای تمرین می دهیم. طبق تحقیقاتی که کرده ایم راه هایی برایورزش پیشنهاد می کنیم که رایگان هستند و می توانید این ورزش ها را در هر جایی انجام دهید.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران...
ما را در سایت آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران دنبال می کنید

برچسب : چگونه,خانه,بدون تجهیزات,ورزش,بدنسازی,ورزشی,باشگاه,سایت ورزشی, تجهیزات, نویسنده : osport osport بازدید : 48 تاريخ : چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت: 4:31